Σάββατο 21 Απριλίου 2018

Needle turn applique σακίδιο


Πιστεύω πως σε λίγο κινδυνεύω να ξεχάσω και πώς περνάνε την κλωστή στη βελόνα ή από πού ανάβει η ραπτομηχανή μου... Τελευταία ράβω ελάχιστα λόγω έλλειψης χρόνου. Ένα θα σας πω για να με καταλάβετε, κυκλοφορώ ακόμα με πλαστικές σακούλες γιατί δεν έχω βρει χρόνο να ράψω σακούλες για το σούπερ μάρκετ, ντροπή...μεγάλη ντροπή!!!  Το καλό βέβαια είναι πως έτσι δεν κινδυνεύω να βαρεθώ την ραπτική, κάτι είναι και αυτό.

Το σακίδιο που σας δείχνω σήμερα το ξεκίνησα το φθινόπωρο. Εμπνευσμένη από τα χρώματα της αγαπημένης μου εποχής όπως βλέπετε. Το φανταζόμουν φωτογραφημένο πάνω στα πεσμένα φύλλα ενός τεράστιου πλάτανου που υπάρχει στο πάρκο που βγάζω το κορίτσι μου βόλτα. Θα έδειχνε υπέροχο! Αλλά... όπως καταλαβαίνετε μας πήρε η άνοιξη για να το τελειώσω. Πάλι καλά που δεν ήρθε και το καλοκαίρι.



Το πατρόν είναι το ίδιο που έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές αν θυμάστε. Απλά τροποποιώ το μέγεθος κάθε φορά αναλόγως τις ανάγκες. Είναι ένα σακίδιο που με έχει βολέψει αφάνταστα!

Το καπιτονάρισμα στην αρχή έγινε στην μηχανή. Το έβλεπα, το ξαναέβλεπα.... δεν μου άρεσε καθόλου, το ξηλώνω λοιπόν και το κάνω από την αρχή στο χέρι. Ναι,ξέρω είμαι βαριά άρρωστη. Αλλά κάτι δεν μου καθόταν καλά. Το εσωτερικό καπιτονάρισμα έγινε φυσικά στην μηχανή, δεν θα το άντεχα να το κάνω και αυτό στο χέρι. Θα τελείωνα το ερχόμενο φθινόπωρο, χαχα!!!


Εσωτερική τσεπούλα με φερμουάρ.


Εσωτερική τσεπούλα απλή.


Στην μπροστινή πλευρά δεν έβαλα τίποτα για να μην χαλάσω το απλικέ.




Στην πίσω πλευρά έβαλα μια τσέπη με φερμουάρ.





Στα πλαϊνά τσεπούλες για εύκολη πρόσβαση σε διάφορα πραγματάκια.




Καλά, η αλήθεια είναι πως θα μπορούσα να μιλάω αρκετά λεπτά για τα υλικά και τον τρόπο που την έραψα, για τα λάθη και τις δυσκολίες αλλά πρέπει να σας αποχαιρετήσω. Ήδη είναι άθλος πώς βρήκα χρόνο για την φωτογράφιση και την ανάρτηση αυτή.
Σας φιλώ και ελπίζω η τσαντούλα μου να αποτελέσει έμπνευση και για τις δικές σας δημιουργίες. Εξάλλου και εγώ το συγκεκριμένο απλικέ το είδα κάπου σε μια αναζήτησή μου στο google. Η έμπνευση πρέπει να μοιράζεται και να μεταδίδεται.



3 σχόλια:

  1. Γεια σου Γεωργία! Μας έλειψες, αλλά σε καταλαβαίνω. Πολλές φορές ο χρόνος δε με φτάνει ούτε για τα βασικά...πού μυαλό για ράψιμο! Το σακίδιο ως συνήθως πανέμορφο. Μου αρέσει που έχει απλές γραμμές κι αναδεικνύεται το ύφασμα και το απλικέ σου. Οι πλαϊνές τσέπες πολύ λειτουργικές!! Καλή σου συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι χαρά να διαβάζω νέα σου ανάρτηση! Το σακίδιό σου είναι αξιοζήλευτο. Μπορεί να άργησες να το τελειώσεις, άξιζε όμως η αναμονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κ ειχαμε αρχισει να ανησηχουμε με τοσο καιρο απουσιας....
    Υπεροχη η τσαντα κ φυσικα θα σε βολεψει αποστευτα αφου ειναι backpack...
    Χρονια πολλα για τη γιορτη σου!!!υγεια κ πολλες δημιουργικες στιγμες ευχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λοιπόν,τι νομίζεις;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Διαβάστε επίσης...

Από το Blogger.

my Friends