Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

Japanese Boro Bag


Japanese Boro.

Έπεσα τυχαία πάνω του,χρόνια πριν,ψάχνοντας για γιαπωνέζικα περιοδικά ραπτικής για ρούχα.Μαγικό!Αυτή ήταν η πρώτη μου σκέψη! Αλλόκοτα απλό αλλά μαγικό!Πώς γίνεται,απλά κουρέλια ραμμένα το ένα πάνω και δίπλα στο άλλο με μία απλή ραφή να μετατρέπονται σε κάτι τόσο μοναδικά όμορφο;;;;; Αυτό είναι κάτι που σίγουρα μόνο οι Ιάπωνες μπορούν να κάνουν.

Δεν λέω,ωραίο το αμερικάνικο πάτσγουορκ.Εξάλλου ήταν η αιτία που ασχολήθηκα με το πάτσγουορκ.Αλλά η γιαπωνέζικη εκδοχή του με αφήνει...απλά... άφωνη!Έπρεπε να περάσουν όμως αρκετά χρόνια μέχρι να το δοκιμάσω.Φυσικά αρχίζοντας με κάτι μικρό,σαν πείραμα.

Να πω πως είναι πιο δύσκολο και κουραστικό απ΄ όσο φαίνεται. Οι πυκνές ραφές και τα πολλά κομμάτια που ράβονται πάνω σε άλλο ύφασμα κάνουν την διαδικασία χρονοβόρα και επίπονη για τα χέρια.Εγώ μάλιστα πρόσθεσα από κάτω και βάτα οπότε καταλαβαίνετε πόσο χοντρό πράγμα έπρεπε να ράψω στο χέρι.

Το σακίδιο είναι δικό μου πατρόν και είναι όσο πιο πάτσγουορκ μπορεί να είναι κάτι.Ελπίζω σε αυτό να συμφωνήσετε!

Είναι πολλά αυτά που θα ήθελα να γράψω για την τεχνική αλλά νιώθω τόσο κουρασμένη...για μένα είναι άθλος που κατάφερα να τελειώσω την συγκεκριμένη τσάντα.Τελευταία έχω ελάχιστο χρόνο για ράψιμο και όλα γίνονται με τόσο άγχος δυστυχώς...

Σας αφήνω να παρατηρήσετε,να κρίνετε,να σχολιάσετε,να ρωτήσετε,να χαζέψετε και γιατί όχι να εμπνευστείτε και λίγο.

















Πολλά φιλιά σε όλη την ραπτοπαρέα!

6 σχόλια:

  1. Καταπληκτική Γεωργία! Η τεχνική ιδάίτερα ενδιαφέρουσα! Έχω ενα θεματάκι με τα ξέφτια! Κάπου θα πετάγονται κλωστούλες κάθε τόσο όσο να ναι! Εχω δει να χρησιμοποιούν κι κόλλα, αλλά μου φαίνετα "μπλέκει" το πράγμα!Σου αξίζουν συγχαρητήρια!! Ελένη Καραμαδούκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ομορφιά της τεχνικής είναι τα ξέφτια,αν δεν τα αντέχεις δεν την εφαρμόζεις...χαχα!!!
      Ο primitive χαρακτήρας θα χανόταν αν δεν υπήρχαν τα ξέφτια.
      Βέβαια δεν γνωρίζω πόσο θα αντέξει...ίδωμεν!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία δουλειά τέλεια η τσαντα😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσουν παρα πολύ η τσάντες με αυτή την τεχνική. Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απλα υπέροχη!! Γειά στα χεράκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λοιπόν,τι νομίζεις;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Διαβάστε επίσης...

Από το Blogger.

my Friends