Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Τσαντάκι μέσης!



Τα τσαντάκια μέσης δεν είναι αισθητικά το καλύτερό μου αλλά είναι εξαιρετικά βολικά σε περιπτώσεις που δεν θέλουμε να κουβαλήσουμε τσάντα,ιδίως το καλοκαίρι που δεν υπάρχουν οι μεγάλες τσέπες των μπουφάν για να βάλουμε κλειδιά,πορτοφόλι,κινητό,σακουλάκια για τα κακά των σκυλιών μας.....λιχουδιές για τα καμάρια μας.....κτλ,κτλ.Βρήκα λοιπόν αυτό το πατρόν σε αυτό το καταπληκτικό blog με ένα  πολύ ωραίο tutorial που δεν αφήνει περιθώρια για λάθη και απορίες.Το παρουσιάζει τόσο εύκολο και είναι πραγματικά μέσα από τις οδηγίες της Daisy Janie!To πατρόν είναι πάρα πολύ καλό και το τύπωσα δωρεάν στον εκτυπωτή μου.
Καθώς έραβα το δικό μου τσαντάκι είχα βγάλει φωτογραφίες πολλές για να ετοιμάσω κι εγώ ένα tutorial αλλά κάτι συνέβη και μόλις σύνδεσα την φωτογραφική μηχανή στο pc εξαφανίστηκαν όλες!!!!!!ΚΑΛΟ;;;;;;Τα νεύρα μου......Τέλος πάντων το tutorial της Janie είναι πολύ καλό οπότε.....παραθέτω φωτό από το αποτέλεσμα.






2 σχόλια:

Λοιπόν,τι νομίζεις;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Διαβάστε επίσης...

Blog Archive

Από το Blogger.

my Friends