Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Burda 7550 review




Γεια σας,γεια σας.Επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο για αναρτησούλα.Ούφ πολλή πίεση.....

Είμαι σε αναζήτηση εύκολων πατρόν για παντελόνια....δύσκολο βέβαια καθώς παντελόνι και εύκολο δεν πάνε μαζί.Μέχρι τώρα είχα περιοριστεί στα λεγόμενα draw string παντελόνια.Εύκολα και με καλή εφαρμογή στις περισσότερες περιπτώσεις.Το χειμώνα όμως πώς να βάλεις παντελόνα με κορδόνι;;;Τα χειμωνιάτικα υφάσματα δεν προσφέρονται για τέτοιου είδους πατρόν,οπότε βγήκα στην internetογύρα για να βρω πατρόν με φερμουάρ....χαχα!!!!Δύσκολο πράγμα το φερμουάρ για παντελόνια.Τελοσπάντων όλα είναι θέμα εξάσκησης.Το πολεμάω από πέρυσι το χειμώνα οπότε κάτι έχω αρχίσει και καταφέρνω.



Το burda 7550 τελικά μου αρέσει πολύ.Φαρδιά γραμμή,άνετη και πιστεύω θα κάτσει καλά και με πιο βαριά υφάσματα.Μέχρι τώρα το έχω ράψει μόνο από βαμβακερά υφάσματα,καλοκαιρινά.

Η κανονική του βερσιόν είναι 3/4 αλλά όπως πάντα το πείραξα λιγουλάκι και το έκανα και μακρύ.Καλύτερο είναι βέβαια το κοντό!
φωτογραφία από το πατρόν















η κανονική εκδοχή του πατρόν.

το φαρδύ ρεβέρ στα μπατζάκια μου αρέσει πολύ!!!




Δεν λείπει βέβαια και το ταμπελάκι με το όνομα της Μάγιας μου και το μέγεθος...

15 σχόλια:

  1. Μα τι υπέροχα χρωματιστά υφάσματα! Φαίνονται πολύ όμορφα και άνετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΑΝΕΤΑ!!!! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε χάσαμε,Γεωργία!Μας έλειψες!
    Πολύ όμορφα τα παντελόνια!Θα πρέπει να είναι και άνετα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πωπω εισαι απιστευτη!!!μπραβο σου !!! επειδη κ εγω κανω προσπαθειες να ραψω ξερω οτι ειναι δυσκολο οποτε εξαιρετικη δουλεια κ ωραια υφασματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο!!! Εσύ το έφτιαξες;; Φαίνεται σαν έτοιμο!! Είναι τέλειο!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο, μπράβο, σου έγινε υπέροχο. Τα ρεβερ μου αρέσουν κ εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νομίζω ότι το να ράψεις παντελόνι είναι πολύ δύσκολο. Μπράβο σου εσύ τα καταφέρνεις μια χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΑΤΡΟΝ ΚΑΙΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΕΓΙΝΑΝ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο και για το 12αρι μέγεθος. Τέλειες αναλογίες.
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραίο πατρόν και τα δικά σου πολύ όμορφα. Εκτός από κάτι μπλούζες σε στιλ τυνίκ, δεν τολμώ τίποτε άλλο!
    Νομίζω πως θα είναι ωραίο και σε χειμωνιάτικο...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ θα σου μπράβο που νέα κοπέλα προσπαθείς και δεν απογοητεύεσαι !!!Αγαπώ την ραπτική και την γνωρίζω πάρα πολύ καλά ,δεν σταματώ καθόλου σε οποιαδήποτε δυσκολία, ήθελα από μικρή να ράβω εγώ τα φορέματα μου αν και η μαμά μου δίδασκε κοπτική και ήταν πολύ καλή και ονομαστή δεν μου έμαθε, αλλά από το να βλέπω καθημερινά την δουλειά της έμαθα να ράβω από πολύ μικρή ...Η δουλειά σου είναι προσεγμένη και διακρίνω ότι την κάνεις με πολύ κέφι....Συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πώς τα καταφέρνεις?
    Συγχαρητήρια, είναι τόσο όμορφα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ πάντως διακρίνω μια εξαιρετική δουλειά και το λέω αυτό χωρίς ίχνος διάθεσης κολακείας. Χίλια μπράβο σου αξίζουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ουάου! Τέλεια τα παντελονάκια σου! Μπράβο σου, και σου πάνε και πολύ. Έχω φέτος κι εγώ στο μυαλό μου να ράψω ένα (έχω πάρει ένα πατρόν από την Colette). Ελπίζω να μου βγει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λοιπόν,τι νομίζεις;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Διαβάστε επίσης...

Blog Archive

Από το Blogger.

my Friends