Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Baby Quilt


Δεν ξέρω κι εγώ πόσους μήνες είχα το quilt αυτό κρεμασμένο στον τοίχο μου και το κοιτούσα...
Ντροπή πια,έλεγα στον εαυτό μου,πρέπει να καπιτοναριστεί.Το πήρα απόφαση και τελικά τελείωσε.
Αχ,αυτή η τελευταία βελονιά στο ρέλι τι γλύκα που έχει και τι χαρά σου δίνει!!!Είναι εκεί που λες "Ουφ!Τελείωσε!".



Και μετά κάθεσαι και το χαζεύεις μέχρι να το βάλεις για πλύσιμο να το δεις να ζαρώνει και να γίνεται...quilt!Πόσο μου είχε λείψει τελικά όλη αυτή διαδικασία.Είχα καιρό να ασχοληθώ με το quilting.


Το σχέδιο όπως βλέπετε είναι πολύ απλό και πρωταγωνιστής είναι τα έντονα χρώματα και τα σχέδια των υφασμάτων που είναι όλα με ζωάκια.



Το πίσω μέρος είναι και αυτό πολύχρωμο και όχι μονόχρωμο όπως συνήθως.



Το quilting έγινε με ευθείες(καλά,ίσως όχι και τόσο ευθείες) γραμμές.Το κουραστικό ήταν πως άλλαζα συνεχώς χρώμα κλωστής για να ταιριάζει με το χρώμα των υφασμάτων.Δεν νομίζω να το ξανακάνω...
Στην αρχή σκέφτηκα να κάνω πυκνές ευθείες γραμμές αλλά όσο κι αν μου αρέσει αυτό το είδος quilting η αλήθεια είναι πως το τελικό αποτέλεσμα γίνεται λιγάκι "άκαμπτο" και δεν είναι ό,τι καλύτερο για παπλωματάκι μωρού.




Το ρέλι είναι και αυτό πολύχρωμο!Μιλάμε για πολύ χρώμα!!!




Το τελείωμα του ρελιού έγινε στο χέρι.



...και μια φωτό από το "σαντουιτσάρισμα"!Ευτυχώς χώρεσε στο τραπέζι μου και δεν χρειάστηκε να σέρνομαι στα δάπεδα.Δεν χρησιμοποίησα σπρέι αυτή την φορά ή παραμάνες.Προτίμησα το τρύπωμα.


Όταν το quilt ήταν ακόμα κρεμασμένο στον τοίχο μου.Τώρα πρέπει να γεμίσει με κάτι άλλο γιατί είναι άσχημος όταν είναι άδειος.☺


Πειράματα με το πίσω μέρος...


Αυτά για σήμερα,σας φιλώ.



12 σχόλια:

  1. Υπέροχο!
    Δεν έχω κάνει σλπμα καπιτοναρισμα κι έχω ένα άγχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βλέποντας τις ασορτί κλωστές στην πρώτη σου φωτογραφία, θαύμασα το κουράγιο σου.
    Τα παιδικά υφάσματά σου και το ρέλι, χάρμα οφθαλμών.
    Όσο για τις γραμμές σου, είναι τόσο ευθείες όσο χρειάζεται για να φαίνεται πως είναι χειροποίητο!
    Φρόντισε να γεμίσεις πάλι τον πίνακα γιατί είναι αμαρτία να στέκεται άδειος και άσχημος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο είναι Γεωργία μου!!! πολύ όμορφα τα χρώματα και τα υφάσματά σου!! τυχερό το παιδάκι που θα το πάρει!! θα το αγαπήσει πολύ! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Γεωργία!! Πολύ όμορφο και ζωηρόχρωμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια στα χέρια σου (και στην υπομονή σου),Γεωργία,υπέροχο!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφο!!!! Για τέτοιες περιπτώσεις καπιτοναρίσματος πολύχρωμες, να δοκιμάσεις τις επίσης πολύχρωμες κλωστές. Το σχέδιο αυτό το έχω και στο βιβλίο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι καταπληκτικό!!!!!Το έχεις πάει το άθλημα σε άλλο επίπεδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανεμορφο! Τυχερο το μωράκι που θα το χαρεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανεμορφο! Τυχερο το μωράκι που θα το χαρεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη δημιουργία! Θερμά συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λοιπόν,τι νομίζεις;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Διαβάστε επίσης...

Από το Blogger.

my Friends