Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

Πορτοφόλι Νο2


Το ξέρω πως επαναλαμβάνομαι...αλλά δεν μπορώ να το ελέγξω.Λέω στον εαυτό μου πως η επανάληψη και η εξάσκηση σε κάνει καλύτερη για να δικαιολογηθώ και ράβω πάλι και πάλι τα ίδια πράγματα.Όχι πως με χαλάει βέβαια....

Έτσι λοιπόν ακόμη ένα πορτοφόλι με απλικέ προστέθηκε στην συλλογή και μου αρέσει πολύ!
Δεν είναι τέλειο αλλά είναι καλύτερο από το προηγούμενο και αυτό μου αρκεί!
Είναι πολύ βολικό γιατί χωράει απίστευτα πράγματα,χαρτονομίσματα,κέρματα,κινητό,πιστωτικές κάρτες και ό,τι βάλει ο νους σας.












Φιλιά!

8 σχόλια:

  1. Γιωργία μου καθε φορα που ερχομαι εδώ μενω να θαυμαζω την εξεραιτικη δουλεια σου με το ραψιμο στο χερι .. θαρεις και δεν το έχει αγγιξει χερι οτι κανεις .. τοσο τελειο γινεται .. πολύ λεπτοδουλεια.. και ωραιες λεπτομερειες μπραβο σου να περνας ομορφα οτι και να κανεις .. καλες αποκριες .. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία δουλειά! Μου αρέσει πολύ το απλικέ και τα υφάσματα που χρησιμοποιείς, είναι μάλλινα; Καλές αποκριές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κοπελα μου..................γεια στα χερακια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία δουλειά κάνετε!!! Σας εύχομαι τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφο πορτοφολάκι και άψογη δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λοιπόν,τι νομίζεις;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Διαβάστε επίσης...

Blog Archive

Από το Blogger.

my Friends