Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

Απλικεμανία!


Ομολογώ πως όταν ανακαλύπτω ένα νέο πάθος το παρακάνω....Πέφτω με τα μούτρα,σκέφτομαι 24 ώρες το 24ωρο αυτό το συγκεκριμένο πράγμα,ονειρεύομαι ΜΟΝΟ αυτό το συγκεκριμένο πράγμα,θέλω να ασχολούμαι ΜΟΝΟ με αυτό το συγκεκριμένο πράγμα.Ακόμα και την τουαλέτα αναβάλω για μια ακόμα βελονιά.Προχθές έκαψα ένα ολόκληρο ταψί χορτοπιτάκια....ούτε η Μάγια δεν τα έτρωγε.....κάρβουνο.Η μυρωδιά με ώθησε να σηκώσω κεφάλι από το ύφασμα αλλιώς θα είχαμε πάρει φωτιά....
Ποιο είναι αυτό το πάθος;;;;;Αχ,το needle turn applique,τα έχουμε ξαναπεί και εδώ,θυμάστε....

Είμαι ακόμα στο στάδιο της εκμάθησης,δοκιμάζω συνέχεια τεχνικές που ανακαλύπτω στα blogs αλλά δοκιμάζω και δικές μου ιδέες.Τα υλικά που χρειάζονται(υφάσματα,κλωστές,κ.α.) δεν είναι εύκολο να βρεθούν εδώ στην Ελλάδα,από το εξωτερικό είναι πανάκριβα.....
Γιαπωνέζικα υφάσματα νηματοβαφή που κοστίζουν 18-20,00€ το μέτρο(με φάρδος μόλις 1 μέτρο) είναι για μένα εκτός πραγματικότητας δυστυχώς.Χωρίς να υπολογίσουμε μεταφορικά.Οπότε λίγα και με το σταγονόμετρο....

Το τσαντάκι που βλέπετε είναι το πρώτο μου project  που έφτιαξα με γιαπωνέζικα υφάσματα.Πίστευα πως θα ήταν ευκολότερα από τα λεπτά υφάσματα που χρησιμοποιούμε στο πάτσγουορκ αλλά δεν....μου φάνηκαν πιο δύσκολα στον χειρισμό τελικά.Χαλάλι όμως.Το αισθητικό αποτέλεσμα που δίνουν είναι κατά την γνώμη μου αξεπέραστο!Η ποιότητα δε των υφασμάτων είναι για μένα κάτι πρωτόγνωρο.Όταν τα έπιασα για πρώτη φορά στα χέρια μου τα χάζευα με τις ώρες,δίσταζα να βάλω ψαλίδι...έτρεμαν τα χέρια μου.






Δεν έχω πατρόν,είναι ένας αυτοσχεδιασμός από διάφορα tutorials που βρίσκονται(ελεύθερα και δωρεάν ευτυχώς)στο διαδίκτυο.



Το quilting είναι και αυτό στο χέρι.Πρώτη μου φορά.Δύσκολο μού φαίνεται για να είμαι ειλικρινής...




Το παράκανα με τις φωτογραφίες ε;;;;

Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι από μια τσάντα που ετοιμάζω,η μπροστινή της τσέπη.Ελπίζω να την τελειώσω σύντομα αλλά με τον ελάχιστο χρόνο που έχω για ράψιμο την βλέπω να παίρνει μήνα...









Δεν ξέρω αν ασχολείται καμιά σας με την συγκεκριμένη τεχνική.Αν ναι,πολύ θα ήθελα να δω έργα σας.Να μάθω από πού αγοράζετε υφάσματα κτλ.





αυτά προς το παρόν....φιλιααααααά





15 σχόλια:

  1. Πολύ χαριτωμένο τσαντάκι! Αυτό που ετοιμάζεις μου φαίνεται ακόμα πιο ωραίο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πραγματικά τέλειο!! χίλια μπράβο!!
    Πολύ ψιλοδουλειά όμως - χαρά στην υπομονή σου! :)
    Για τα γιαπωνέζικα υφάσματα δεν γνωρίζω πολλά..από που τα προμηθεύεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να πω... υποκλινομαι ταπεινα... (και δημοσιως ανακοινωνω οτι το επομενο πραγμα που θα αγορασω με τα ψιλα του κουμπαρα- αναθεμα την κριση μου...- θα ειναι ραπτομηχανη και υφασματα, πολλα υφασματα! Και εισαι σαφως η αφορμη και το εναυσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλη μου αν είναι αυτή η αρχή σου φαντάζομαι ότι θα εξελιχθείς σε..ειδική.Ένα υπέροχο τσαντάκι, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο το τσαντάκι ,Γεωργία ,και στο ξαναλέμε χαρά στην υπομονή σου(στο λέμε εμείς που έχουμε αρκετή υπομονή και στο ράψιμο).Πάντως το αποτέλεσμα είναι φανταστικό!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είναι πολύ όμορφο και χαριτωμένο, φαντάζομαι πόσο δύσκολο είναι να γίνει αυτό το μικρό πραγματάκι, μου αρέσουν και οι βελονιές σου στο quilting, είναι αρκετά ομοιόμορφες. Για τα Γιαπωνέζικα υφάσματα έχω ακούσει αρκετά αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα, εσύ από που τα πήρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια, τέλεια, τέλεια!!! Εύγε Γεωργία για την καταπληκτική δουλειά και τις νέες ιδέες! Γιαπωνέζικα υφάσματα είχα βρει εντελώς τυχαία σε ένα κατάστημα στη Βαρκελώνη που διατηρούν Γιαπωνέζες. Αν κάνεις μια αναζήτηση θα βρεις το ηλεκτρονικό μαγαζί τους. Ίσως σου κάνει κάτι! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπεροχα!!! ακρως παιχνιδιαρικα και με υπεροχα χρωματα και υφασματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. απλικέ !!!, με τα λίγα που γνωρίζω είναι καταπληκτικό . Ουτε μια βελονιά , δεν φαίνεται !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέτοια αψεγάδιαστη, τέτοια άψογη δουλειά, πολύ δύσκολο να βρεις. Αν και δεν ασχολούμαι καθόλου με το ράψιμο, χαζεύω τα υπέροχα έργα σου και, πραγματικά, σε θαυμάζω. Μπράβο!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. This is wonderful. Gorgeous fabrics and such a sweet design. Absolutely perfect :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πανέμορφο, με απίστευτη λεπτομέρεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. yπέροχη δουλειά Γιωργία! όπως πάντα άλλωστε! Οι βελονιές αόρατες, έχω μείνει άφωνη, νάσαι πάντα καλά να δημιουργείς θαύματα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λοιπόν,τι νομίζεις;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Διαβάστε επίσης...

Από το Blogger.

my Friends