Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

lekala patterns




Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Τα πατρόν της lekala τα γνωρίζετε;Όχι;;;Ούτε κι εγώ μέχρι πρότινος.Τα ανακάλυψα πριν από κανά εξάμηνο περίπου στις blogοβόλτες μου!Απλά αδυνατούσα να πιστέψω πως θα είναι τόσο καλά όσο έλεγαν οι γνώμες.Στέλνεις τα μέτρα σου(ύψος και περιφέρειες)και σου στέλνουν μέσω mail το πατρόν που επιλέγεις(έχει τεράστια ποικιλία)στις διαστάσεις ΣΟΥ!Ναι,ναι,το πατρόν έρχεται προσαρμοσμένο στις δικές σου διαστάσεις!Είναι αυτό που λένε custom fit patterns αγγλιστί.

Ομολογώ πως το να "πειράξω" πατρόν και να το προσαρμόσω στα μέτρα μου,μου φαίνεται τρομερά δύσκολο.Αν δεν το έχεις σπουδάσει το θέμα....Οπότε η ιδέα των πατρόν αυτών φαντάζει ιδανική!Την προσαρμογή την κάνει υπολογιστής ο οποίος λαμβάνει υποψη πολλές παραμέτρους ώστε να φτιάξει το τέλειο νούμερο!

 http://leko-mail.ru/img/rz_a.jpg

Ε,αφού όλα ακούγονται τόσο τέλεια είπα κι εγώ να δοκιμάσω.Εξάλλου το κόστος είναι τόσο μικρό που δεν το πολυσκέφτηκα.

Το πατρόν που επέλεξα είναι το παρακάτω παντελόνι.






Πολύ απλό μιας και ήθελα κάτι που να μπορώ να το φτιάξω χωρίς οδηγίες.Α,ναι!Δεν σας το είπα...τα πατρόν έρχονται χωρίς οδηγίες με σχεδιάκια όπως είναι τα BURDA και άλλα παρόμοια.Συνοδεύονται από ένα κείμενο της κακιάς ώρας που δεν έβγαλα κανένα νόημα.Η εταιρία είναι Ρώσικη και όλα τα κείμενα πρέπει να έχουν μεταφραστεί αυτόματα οπότε καταλαβαίνετε....αυτοσχεδίασα!
 

Χρησιμοποίησα ύφασμα denim που είχα χρησιμοποιήσει και για το άλλο παντελόνι μου είχα ράψει.Κατήργησα το ρεβέρ και το έκανα με μακρύ κανονικό το μπατζάκι.Το ήθελα για χειμώνα.

Το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύυυυυ!Είναι το παντελόνι με την καλύτερη εφαρμογή που είχα ποτέ!!!
Ούτε στενό ,ούτε φαρδύ.Άνετο στην μέση όσο πρέπει.Μου αρέσει πάρα πολύ.Το έχω φορέσει πολλές φορές μέχρι τώρα και σκέφτομαι να φτιάξω και άλλα.Και για το καλοκαίρι!

Στις φωτογραφίες δεν φαίνεται πολυ καλά γιατί είναι "αυτοφωτογράφιση"...και οι περισσότερες βγήκαν θαμπές,αυτές μόνο φαίνονταν λίγο καλύτερα.











Νομίζω πως θα ξανατολμήσω να παραγγείλω παρόμοιο πατρόν από την ίδια εταιρία.
Σας τα συνιστώ!

Μην τα παραγγείλετε από το sewingpatterns.com διότι στέλνουν πατρόν σε λάθος διαστάσεις!Βέβαια αναγνώρισαν το λάθος τους και μου επέστρεψαν τα χρήματα.Η εξυπηρέτησή τους είναι πάντα άψογη.


Αυτά για σήμερα!
Σας φιλώ!














29 σχόλια:

  1. Θα το δοκιμάσω πάραυτα!!! Αν κρίνω από αυτό που βλέπω, πρέπει να είναι εξαιρετικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά τι τέλειο να μπορείς να φτιάξεις το παντελόνι σου ακριβώς στα μέτρα σου!
    Νομίζω ότι αν μπορούσα να το κάνω, δεν θα αγόραζα ποτέ ξανά έτοιμο!
    Μπράβο σου βρε Γεωργία, μεγαλούργησες πάλι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σε ζηλευω που ξερεις να το κανεις!θα μου χρειαζοταν κατι τετοιο μιας και λογω της μεγαλης μου περιφερειας, ολα μου πλεεουν στη μεση!το παντελονι σου ειναι πολυ πολυ καλο!!!καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, τι καλά που θα ήταν να μπορούσα να έφτιαχνα κι εγώ τα παντελόνια μου! Αλλά δεν το 'χω καθόλου... Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ποσο τυχερη εισαι που φτιαχνεις τοσα πραγματα μονη σου!!ακομα και παντελονι!!!Μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι καλααααααααααα...........εμεις ομως ειμαστε ακομα στην αλφα γραμμικη.........ΕΓΩ ΔΗΛΑΔΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ ωραίο το παντελόνι σου! μοντέρνο και άνετο! εσύ πλέον δεν θα χρειάζεται μου φαίνεται να ψωνίζεις έτοιμα ρούχα, αφού ό,τι θες το φτιάχνεις μόνη σου, όπως ακριβώς το θες! τέλειο!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ πότε πότε πότε θα μάθω κι εγώ έτσι...χρόνο θέλω να εφευρεθεί κι αλλος χρόνος!!!! ή στην ανάγκη θέλω τα παιδιά μου να μάθουν να κοιμούνται γυρω στις 15 με 16 ώρες...μπας και προλάβω τίποτα!! Γεωργία, είναι καταπληκτικό!!! καταπληκτικό όμως!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  9. Πολύ καλή η ιδέα με το πατρόν στα μέτρα σου όταν δεν έχεις και κάποιον να σου κάνει πρόβα.Μάλλον θα δοκιμάσω και εγώ.Με γεια το παντελόνι και καλοφόρετο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήσουν στο όνειρο μου χθες, πέρνα μία βόλτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτική δουλειά μπράβο σου με κάνεις να θέλω να ράψω κάτι και εγώ με τις υπέροχες δημιουργίες σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο για την *ανακάλυψη* θα το έχω υπ' όψιν μου Να είσαι καλά!!! Το παντελόνι όντως έχει καλή εφαρμογή.Ε!!βοηθά και το καλό σου σώμα!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι καλά που μπορείς και φτιάχνεις μόνη σου, τα ρούχα σου!! Υπέροχο το παντελόνι σου! Με γεια! χιχι! Μπράβο Γεωργία!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν ήξερα ότι υπάρχει τέτοια δυνατότητα να σου στείλουν πατρόν στις αναλογίες σου.Εσύ τα κατάφερες μια χαρά. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ε, καλά εσύ ράβεις σαν επαγγελματίας !
    Θα το έχω υπόψη μου, πάντως,
    φιλάκια Γεωργία μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μόλις μου έφαγε ο μπλόγκερ το σχόλιο...το έγραψα,πάτησα δημοσίευση και χάθηκε....
    Τέλος πάντων έλεγα ότι...μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα που είδα!...και θεωρώ ότι είναι δύσκολο το ράψιμο παντελονιού...αλλά εσύ είσαι χρυσοχέρα και τα κατάφερες πολύ καλά!
    Μπράβο σου!...Καλή συνέχεια σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είσαι φοβερή Γιωργία!!! Κάθε σου ανάρτηση ξεδιπλώνει το τεράστιο ταλέντο σου αλλά και το εξαιρετικό σου γούστο.
    Το παντελόνι φαίνεται πολύ άνετο και ταιριάζει με πολλά ρούχα και παπούτσια.
    Σούπερ δηλαδή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεωργια ειναι πανεμορφο! Γεια στα χερακια σου κ την υπομονη σου! Επισης τελεια τα camperακια σου!
    φιλάκια,
    Αναστασία
    http://natbeesfashion.blogspot.gr/
    Θα χαιρόμουν πολύ αν με πρότεινες εδώ http://www.company.co.uk/company-blog-awards-2013-with-new-look στην κατηγορία Best Personal Style Blog. Ευχαριστω εκ των προτερων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δηλώνω ενθουσιασμένη! Και από το παντελόνι αλλάα και την εταιρεία. Είδα και τα πατρόν που έχουν και είναι πολύ χαριτωμένα σε γενικές γραμμές. Βέβαια με προβληματίζει αυτό που λες για τις οδηγίες, αλλά σίγουρα θα δοκιμάσω κάτι εύκολο. Επίσης έχουν και πολύ καλές τιμές. Σ´ευχαριστούμε που μας γνώρισες τη lekala!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεωργία ,τι να πρωτοπω δεν ξέρω!! καταρχήν μπράβο σου γιά το παντελονάκι πολύ όμορφο και επαγγελματικό το αποτέλεσμα αλλά με το άγγιγμα του χειροποίητου!!!μπράβο και πάλι μπράβο!
    Δεν ήξερα αυτού του είδους την υπηρεσία τη βρίσκω εξαιρετική ιδέα,ήδη γράφτηκα! παρόλο που υποτίθεται οτι σπουδασα το πατρόν δεν με χαλάει να το βρω ετοιμο και νάναι και σωστό ....οπότε σ ευχαριστώ πολύ γι αυτή την πληροφορία! μόνο που δεν βρίσκω πως βάζεις τα μέτρα σου ,μάλλον κάτι κάνω λάθος,αλλα θα το βρω....
    καλή σου μέρα και καλοφόρετο το παντελόνι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. βουνο μου φαινεται αυτο που λες να παραγγειλω , ισως αργοτερα να το τολμησω! βεβαια το δικο σ αποτελεσμα ειναι αψογο!πρεπει να εχεις πολλεεεες γνωσεις ραπτικης γιατι εγω νομιζω οτι εχω πολυ μελλον μπροστα μ μεχρι να ραψω παντελονι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλά Γεωργία είναι τέλειο!!! και το έφτιαξες καταπληκτικό!!! θα μπω να δω.. είναι εύκολο λες να το φτιάξω? δεν το έχω επιχειρήσει ποτέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν είσαι πρωτάρα,όχι,μην το επιχειρήσεις!Ξεκίνα από πατρόν που συνοδεύονται από οδηγίες,με σκίτσα.Και με τον χαρακτηρισμό "for beginners"ή "EASY".Και φυσικά με υφάσματα του ενός ευρώ και μετά προχωράς σε καλύτερα υφάσματα.Το www.sewingpatterns.com έχει εκατοντάδες από πολλές εταιρίες!

      Φιλιά.

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές Γεωργία μου!! Για να το λες, δεν το τολμώ καν.. χι χι.. Καλή Σαρακοστή!!! ελπίζω να περάσατε υπέροχα! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  23. Τώρα με βάζεις στο τρυπάκι να ασχοληθώ... Είναι πάρα πολύ ωραίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα Γεωργία , πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου , προσεχώς θα το κάνω αφου είναι στα μέτρα σου το πατρον , τέλεια. Καλή σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ααα, πάλι με άφησες άφωνη με την δημιουργία σου!!!!!
    Απλά δεν έχω λόγια για την υπέροχη δημιουργία!
    Καλή Σαρακοστή!!

    Υγ Ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Ίσως δοκιμαστώ στο ρούχο κάποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λοιπόν,τι νομίζεις;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Διαβάστε επίσης...

Blog Archive

Από το Blogger.

my Friends