Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Simplicity 3850



Καλημέρα σας!
 
Τα σχόλια σας στην προηγούμενή μου ανάρτηση με έκαναν να νιώσω πως δεν είμαι μόνη μου σε αυτό το σκοτεινό τούνελ των τύψεων και των ενοχών.Είναι καλύτερα όταν  ξέρεις πως έχεις παρέα...σας ευχαριστώ.


 Πίσω λοιπόν στο θέμα μας...!


H αναζήτηση του τέλειου πατρόν για παντελόνι συνεχίζεται.Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω στην ντουλάπα μου το τέλειο παντελόνι.Προφανώς φταίει ο σωματότυπός μου και το θεματάκι που έχω με την άνεση.Θέλω τα παντελόνια μου να είναι άνετα.Σαν να φοράω το παντελόνι της πιτζάμας μου.Τότε θα μου πεις κυκλοφόρα με φόρμες...την πέρασα και αυτή τη φάση,να φοράω δηλαδή συνέχεια(μα συνέχεια) φόρμες και αθλητικά παπούτσια.Απλά τώρα μεγαλώσαμε και όσο να'ναι οι φόρμες μου φαίνονται κάπως.
Έχω δώσει χρήματα για παντελόνια που έχω φορέσει μόνο μία φορά και μετά καταδικάστηκαν να ζήσουν για πάντα στο μαύρο σκοτάδι της ντουλάπας διότι μου φάνηκαν ωραία στον καθρέπτη του καταστήματος αλλά στην πράξη δεν ήταν άνετα καθόλου(κυρίως στο περπάτημα αφού περπατάω καθημερινά και μάλιστα αρκετά).

Αυτή τη φορά είπα να δοκιμάσω το διάσημο πατρόν της Simplicity,το  No 3850.Στην μπλογκογειτονιά βρήκα αρκετές καλές κριτικές και έτσι αποφάσισα να το δοκιμάσω.Το αγόρασα από το SewingPatterns.com και στην συνέχεια το "κατέβασα" και το εκτύπωσα στον εκτυπωτή μου.

Είχα ένα φθηνό βαμβακερό σεντονόπανο από το οποιο έφτιαξα το πρώτο δοκιμαστικό παντελόνι σε νούμερο 12.Μου ήταν στενό.Έφτιαξα πάλι από το σεντονόπανο το Νο 14.Ήταν αρκετά καλο!Ακριβώς όπως το ήθελα.Άνετο χωρίς όμως να μου πέφτει...

Κι έτσι αποφάσισα να το φτιάξω από ένα ωραίο τζηνάκι που είχα αγοράσει πριν κανα μήνα με 5,00€/μέτρο.Μαλακό,ζεστούλι  και όχι πολύ χοντρό.Ό,τι πρέπει για χειμώνα.

Οι οδηγίες που συνοδεύουν το πατρόν δεν μου άρεσαν και πολύ.Περιγράφει πολύ ωραία την ραφή των τσεπών(οι οποίες είναι καταπληκτικές)αλλά στο σημείο του φερμουάρ μού τα χάλασε....Έτσι ακολούθησα τον τρόπο που ήξερα από τα γιαπωνέζικα περιοδικά μου για να ράψω το φερμουάρ.


Κι έτσι μετά από κόπο και αρκετό χρόνο το τελείωσα και το φόρεσα να το δοκιμάσω για να μαζέψω μπατζάκια.Και;Δυστυχώς μου ήταν φαρδύ....Προφανώς ήταν λόγω του υφάσματος.Απογοήτευση!Τελος πάντων,μετά από τόσο κόπο δεν μπορούσα να μην το φορέσω.Αποφάσισα να το δοκιμάσω με ζώνη αφού διαφορετικά θα το έχανα στο δρόμο...Το αποτέλεσμα μου άρεσε αρκετά.Δεν είναι αυτό που περίμενα αλλά είναι άνετο και ήδη το έχω φορέσει αρκετές φορές και το καταευχαριστήθηκα.
Και επίσης διαπίστωσα πόσο επηρεάζει η επιλογή του υφάσματος το μέγεθος που θα επιλέξουμε...




Σκέφτομαι να το ξαναφτιάξω σε μικρότερο μέγεθος πάλι από το ίδιο ύφασμα.
Το συνολικό κόστος του παντελονιού ήταν περίπου 12,00€.

 

Τι δεν μου άρεσε:
-Οι οδηγίες ραφής δεν είναι και ό,τι καλύτερο ειδικά αν δεν είσαι και πολύ έμπειρη με τα παντελόνια.Για όσες έχουν γνώσεις και εμπειρία οι οδηγίες είναι προφανώς περιττές.

-Δεν μου αρέσει η απουσία πιετών στο πίσω μέρος.Έχω αρκετή διαφορά μεταξύ μέσης και περιφέρειας γλουτών και οι πιετούλες στην μέση προσφέρουν καλύτερη εφαρμογή.Το πατρόν είναι ιδανικό για πιο μονοκόμματους σωματότυπους,πιο αγορίστικους. 

 Τι μου άρεσε:  
-οι τσεπούλες του,δεν έχω ξαναφτιάξει τέτοιου είδους τσέπες.Συνέχεια βάζω   μέσα τα χέρια μου....έχουν γούστο!

-το γεγονός πως στενεύει αρκετά στα μπατζάκια.


Τι άλλαξα:
-Παρέλειψα τις πίσω ψευτοτσεπούλες.Στο πίσω μέρος θέλω λιτότητα για ευνόητους λόγους...!

-Έκανα περισσότερα θηλάκια για την ζώνη και με διαφορετικά υφάσματα για πλάκα....








Το εσωτερικό της τσέπης ασορτί με την φάσα της μέσης.

  

 

Αυτά για σήμερα...
Σας φιλώ!
















12 σχόλια:

  1. δειχνει πολυ ωραιο!μαραζι το'χω να μαθω ραπτικη και να μπορω να φτιαχνω τα δικα μου ρουχα!(εγω να δεις διαφορα μεταξυ μεσης και περιφερειας)Παντως φαινεται ανετο και οι λεπτομερειες στα θυλακια μουρλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεωργία,είναι παρά πόλη ωραίο!Το λατρευω!Είναι το αγαπημένο μου στυλ.Η ιδέα σου για τα θυλάκια είναι τρέλα!!!Τελειο,μπραβο σου κοριτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντάξει ε..μου αρέσει πολυ πολύ πάρα πολυ!! Μπραβο Γεωργία. Για μια ακόμα φορά θα σου πω πως ραβεις υπέροχα! Είναι πολύ όμορφο το αποτέλεσμα και δε μου φαινεται καθόλου φαρδύ. Επίσης ειναι πολύ ωραίο που στενευουν τα μπατζάκια. Αυτό δύσκολα το βρίσκεις γενικά σε πατρόν. Είχα φτιάξει και εγώ ενα παντελόνι πέρισυ. Ήταν το δευτερο ρούχο που έραβα, αλλά το φοράω συχνα παρόλο που δεν είναι πολύ καλοραμμένο. Πιστεύω πως και εσύ το συγκεκριμένο θα το χαρείς γιατί όπως είναι άνετο αλλά ειναι και πολύ χαριτωμένο! Μπράβο και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πάρα πολύ όμορφο!!! καλοφόρετο!! μου άρεσαν οι τσαχπινιές που έκανες!! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πλούσια η ανάρτησή σου! Και ραπτική και πλήθος πληροφοριών! Πράγματι, η επιλογή υφάσματος παίζει σημαντικό ρόλο. Και το καλύτερο πατρόν αν έχουμε, μια λάθος επιλογή υφάσματος και πάει τσάμπα η δουλειά, την έχω πατήσει αρκετές φορές! Ωστόσο το δικό σου τζην, πέφτει υπέροχα επάνω σου, μαλακά, χυτά! Μου αρέσει πάααρα πολύ!!! Επίσης λάτρεψα τις λεπτομέρειες, θηλίτσες και εσωτερικό ζωνάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω λόγια για να πω πόσο όμορφο είναι το τζιν!!!
    Το κόψιμο του είναι ιδανικό. Ούτε πολυ στενό, ούτε πολυ φαρδύ. Μήκος σούπερ. Τι να σου πω!
    Συγχαρητήρια Γιωργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα είναι τόσο καλοδουλεμένο! Μες την τσαχπινιά. Αυτά τα θηλικάκια πολύ γλυκούλια. Σούπερ το παντελονάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέρασα να σου δώσω τις ευχές μου για Χαρούμενα και γελαστά Χριστούγεννα και ο Νέος Χρόνος να σου φέρει ό,τι επιθυμείς!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά Χριστούγεννα να ευχηθώ, να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. Σ' αυτό το σπίτι που 'ρθαμε,
    πέτρα να μη ραγίσει
    κι ο νοικοκύρης του σπιτιού
    χρόνια πολλά να ζήσει.

    ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχω μείνει άναυδη από το αποτέλεσμα, και πολύ ζηλεύω. Υπέροχο έγινε το παντελόνι σου, και πολύ σου πάει. Και ωραία επιλογή υφάσματος, πολύ θα το ευχαριστηθείς. Εύγε. Εγώ λέω να δοκιμάσω αυτό της Colette, μου φαίνεται πολύ όμορφο σαν σχέδιο, και άνετο, που λες κι εσύ. Σε κάποια στιγμή μέσα στο 13 (new year's resolution).
    Χρόνια πολλά, με υγεία και τύχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλααααααααα.........φανταστικο..........κ τι λεπτομερειες....
    αχ βρε σειρουλα.......γιατι κ γω το 77 ειμαι.....τι κριμα που σαι μακρια........προσπαθω κα γω απ το καλοκαιρι να μαθω τη μηχανη μου............δεν επιχειρησα ακομα ρουχο εξ ολοκληρου...........προς το παρον κανω μπαλωματα ,κοντεμα,ανοιγμα..........χαχχχα
    σιγα σιγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λοιπόν,τι νομίζεις;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Διαβάστε επίσης...

Blog Archive

Από το Blogger.

my Friends